ПН-ПТ з 09:00 до 18:00
СБ з 10:00 до 16:00
НД - вихідний
Немає товарів
Високовольтний іскровий розрядник є допоміжним обладнанням, яке використовується під час виконання тесту механіки двигуна. До розрядника підключається високовольтний провід
або COP-котушка запалювання (Coil-On-Plug) циліндра, що тестується за допомогою датчика тиску в циліндрі двигуна.
Під час проведення тестів у іскровому розряднику відбувається розряд високовольтного імпульсу системи запалювання на масу двигуна. Ці розряди сприяють виникненню радіоперешкод. З метою придушення радіоперешкод, в конструкції високовольтного іскрового розрядника Spark Gap використовується свічка запалювання з резистором.
Перед пуском двигуна слід переконатися у надійності електричних з'єднань у високовольтному ланцюзі системи запалення, до якого підключений адаптер високовольтного подовжувача/додатковий високовольтний провід/високовольтний розрядник, а також у надійності підключення розрядника до маси автомобіля.