ПН-ПТ з 09:00 до 18:00
СБ з 10:00 до 16:00
НД - вихідний
Немає товарів
Датчик призначений для діагностики індивідуальних систем запалювання (діагностика 2х і більше котушок запалювання виконується послідовно), а також отримання синхронізації сигналу від першого циліндра. Дозволяє виміряти параметри вторинної напруги, визначити здатність іскри, що підпалює, і виявити проблеми, пов'язані зі свічками, ковпачками, котушками. При використанні датчика Lx1 як датчик синхронізації він використовується спільно з комплектами Lx4 або Lx6. Цей датчик допомагає однозначно розмітити парад циліндрів.
Характеристики
Конструкція датчика Lx1
Як шнур використовується м'який мікрофонний кабель з щільним обплетенням. Роз'єм для підключення датчика до осцилографа – BNC.
Корпус датчика виготовлений із поліуретану та надійно захищає чутливий елемент датчика від можливих механічних пошкоджень.
При розробці особливу увагу було приділено місцю з'єднання сигнального кабелю з датчиком як найбільш схильне до пошкоджень. Усередині з'єднання використовується друкована плата, на якій розташовуються електронні компоненти датчика, а сама плата несе силове навантаження, а також надійно зміцнює кабель. Дане монолітне з'єднання запобігає обриву кабелю при випадковому ривку, а також значно продовжує термін його служби.
Датчик розроблявся для використання спільно з мотор-тестером MT Pro, але також може застосовуватися і з будь-яким іншим осцилографом, що підключається до будь-якого аналогового каналу або каналу синхронізації (у разі використання як датчика синхронізації).
Методика діагностики
Чутливим елементом датчика Lx1 є котушка індуктивності. Для захоплення сигналу вторинної напруги вимірювальну головку датчика необхідно встановити на поверхні котушки запалювання, в її електромагнітному полі. Як правило, верхня частина котушки запалювання є площиною, на якій і потрібно розмістити вимірювальну головку. Фіксацію на корпусі котушки зручно виконувати за допомогою двостороннього скотчу на спіненій основі. Перед монтажем обов'язково необхідно очистити поверхню котушки та датчика від бруду та пилу.
Принцип роботи датчика Lx1
Котушка запалювання двигуна внутрішнього згоряння працює за принципом трансформатора, що підвищує, і має дві обмотки і загальний сердечник. Отже, зміна сили струму в первинній обмотці призводить до появи ЕРС та зміни струму у вторинній обмотці, і навпаки. Якщо розташувати додаткову котушку індуктивності в електромагнітному полі котушки запалювання, то в ній також виникатиме ЕРС, пропорційно змінам магнітного поля в котушці. Таким чином, можна отримати осцилограму вторинної напруги.
Форма сигналу вторинної напруги залежить від розташування датчика щодо поля котушки.
Тому при розміщенні вимірювальної головки слід дотримуватися наступних рекомендацій. Вісь симетрії датчика повинна розташовуватися вздовж осі сердечника котушки запалювання. Відстань між котушкою та головкою має бути мінімально можливою. Якщо візуально не виходить визначити тип котушки запалення, то оптимальне розміщення датчика можна визначити практично, змінюючи його положення щодо котушки запалення, поки на осцилографі не отримаємо сигнал з найбільшою амплітудою.
Точне розташування датчика синхронізації Lx1 менш критично, оскільки його завдання лише детектувати імпульс пробою.