ПН-ПТ з 09:00 до 18:00
СБ з 10:00 до 16:00
НД - вихідний
Немає товарів
Двигуни з системами FSI працюють за таким же принципом, як і двигуни з сиcтемах Common Rail. Тому при діагностиці необхідно знати величину низького і високого тиску в даних системах.
Даний набір являє собою кейс з двома манометрами і перехідниками. Один манометр призначений для вимірювання контуру низького тиску (манометр до 15 бар), другий манометр - для вимірювання тиску контуру високого тиску (манометр до 250 бар).
Комплект поставки набору:
Принцип роботи (наведено для розуміння суті, точну інструкцію по діагностиці читайте в документації виробника двигуна):
Спочатку підключіть манометр з діапазоном 0-15 бар.
Коли двигун вимкнений і ключ запалювання знаходиться в положенні «OFF», тиск повинен дорівнювати 0. Поверніть ключ (Не запускаючи двигун). Відразу ж після активації вприскування насос низького тиску повинен бути активований, і тиск повинен досягти значення близько 5-6 бар. Якщо тиск не досягає необхідного значення, контур низького тиску не працює належним чином. Перевірте насос низького тиску, фільтр і т. Д.
Високий тиск:
підключіть трійник з манометром 0-250 бар для шлангів, які залишилися в системі
Запустіть двигун і переконайтеся, що тиск в нерухомому автомобілі становить близько 50 бар, а при прискоренні тиск досягає 100-110 бар. Якщо тиск в нерухомому автомобілі значно нижче 50 бар, насос високого тиску або регулятор пошкоджені. Якщо тиск вище 110 бар, регулятор пошкоджений.