ПН-ПТ з 09:00 до 18:00
СБ з 10:00 до 16:00
ВС- вихідний!
Немає товарів
Увага! Датчик і методика діагностування перебувають у процесі тестування!
Датчик дає змогу вимірювати компресію, тиск у камері згоряння, у впускному і випускному колекторах дизельного двигуна в процесі його роботи. Ці параметри дають змогу виявити витоки повітря з камери згоряння, визначити робочі фази газорозподільного механізму і паливної системи. Також можна проводити вимірювання в інших системах двигуна, в межах робочого діапазону датчика, як-от паливна система, системи змащення та охолодження.
Корпус датчика виготовлений зі сталі і надійно захищений від можливих механічних пошкоджень, і зовнішніх електромагнітних шумів. Декоративне покриття корпусу - нікель-хром. Приєднувальна різьба М10х1. Для підключення датчика необхідно використовувати один з додатково пропонованих перехідників.
Комплектація
Сигнальний кабель під'єднується до датчика через 3-х контактний роз'єм MIC333 c фіксацією (Вивід 1 - Сигнальний вихід, Вивід 2 - «-», Вивід 3 - «+12В»). Використовується м'який кабель зі щільним екрануючим обплетенням, щоб мінімізувати рівень перешкод і отримати високу точність вимірюваного сигналу. Для підключення до акумуляторної батареї використовуються затискачі типу крокодил.
Електричний захист:
Характеристики