ПН-ПТ з 09:00 до 18:00
СБ з 10:00 до 16:00
НД - вихідний
Немає товарів
Датчик розрідження для роботи із вимірювальним блоком МТ ПРО.
Датчик виконаний у поліамідному корпусі. Датчик відкалібрований та налаштований.
Гарантія 12 місяців на датчик розрідження від магазину Carelectro.com.ua.
Датчик розрідження використовується для запису форми пульсацій тиску у впускному колекторі, системі вентиляції картера або системі випуску відпрацьованих газів двигуна. За осцилограмою, знятою за допомогою датчика розрідження, можна оцінити:
Характеристики датчика розрідження
Конструкція датчика розрідження
Корпус датчика виготовлений з капролону (поліаміду), що робить його стійким до високих температур, агресивних речовин, а також міцним і легким. Штуцер датчика виготовлений з латуні та дозволяє підключатися до гумових трубок, з внутрішнім діаметром 4...7 мм. Як шнур використовується м'який мікрофонний кабель з щільним обплетенням. Роз'єм для підключення датчика до осцилографа – BNC.
При розробці датчика особливу увагу було приділено місцю з'єднання кабелю з корпусом, як найбільш схильне до пошкоджень. Дане монолітне з'єднання запобігає обриву кабелю при випадковому ривку, а також значно продовжує термін його служби.
Основою датчика є мембрана з п'єзокерамічною пластиною, яка взаємодіє з тиском у вимірюваній ділянці. При підвищенні тиску пластина згинається, а при нормалізації тиску – відновлює свою форму. Так як п'єзокерамічні матеріали при деформації генерують електричний заряд, то на поверхні пластини з'являється електрична напруга, яка практично пропорційна тиску на матеріал.
Однією з особливостей датчика є те, що він може використовуватися тільки для відображення тиску, що динамічно змінюється. Їм неможливо виміряти статичний тиск. Це обумовлено тим, що як тиск стає статичним, п'єзокераміка припиняє деформуватися, і як результат, перестає генерувати електричний заряд. У цей же час заряд, який був запасений на пластині, знижується через витоки в матеріалі та вимірювальному приладі. Але на практиці це ніяк не відбивається на процесі діагностики, тому що на двигуні, що працює, тиск у всіх зазначених системах змінюється постійно. Застосування п'єзокераміки як вимірювального елемента дозволяє значно знизити вартість датчика, при цьому не втрачаючи точності вимірювання, а також обійтися без зовнішнього джерела живлення. Універсальність цієї методики дозволяє використовувати її на будь-якому двигуні внутрішнього згоряння. Датчик розрідження не потребує налаштування в процесі роботи.
Датчик розроблявся для використання спільно з мотор-тестером MT Pro, але також може застосовуватися і з будь-яким іншим осцилографом, що підключається до будь-якого аналогового каналу.
Методика діагностики
У процесі своєї роботи двигун виробляє послідовність пульсацій тиску у впускному та випускному колекторах. Це відбувається тому, що впускні та випускні клапани відкриваються та закриваються у певній послідовності, перерозподіляючи потоки паливоповітряної суміші та вихлопних газів. Імпульс високого тиску з'являється у випускній системі щоразу, коли відкривається випускний клапан і гази, що відпрацювали, виходять з камери згоряння. Аналогічні процеси відбуваються і у впускному колекторі. Не менш інформативним є і тиск у картері двигуна, де пульсації тиску свідчать про витікання газів через поршневі кільця. Виміряти цей тиск можна, підключивши датчик до трубки масляного щупа.
У всіх цих випадках осцилограми тиску відображають події, що відбуваються протягом усіх циклів роботи чотиритактного двигуна. У справному двигуні пульсації тиску виглядають однаково і відповідають певному шаблону, який може бути відображений за допомогою датчика розрідження та осцилографа. При відхиленні форми сигналу від зразка, можна припустити наявність певної проблеми.