Застосовується для вимірювання компресії дизельних двигунів.
Застосування
BMW, Citroen, Fiat, Ford, Isuzu, Land Rover, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Seat, Toyota, Volkswagen, Volvo та інші автомобілі.
< p style="box-sizing: border-box; 0); font-family: "Open Sans", sans-serif;">Принцип роботи
- При підключенні приладу до циліндра (через свічкове) отвір або отвір для форсунки тиск подається через відкритий запірний клапан на манометр, а в моменти падіння тиску (при русі поршня до НМТ) клапан закривається, зберігаючи тиск в трубці компресометра. Це дає можливість оцінювати тиск, який виникає в камері згоряння на дуже короткий час. Після проведення вимірювання тиск у трубці скидається натисканням на кнопку, і стрілка манометра встановлюється на нульовий розподіл шкали. (0, 0, 0); font-family: "Open Sans", sans-serif;">За допомогою вимірювання компресії можна визначити відразу кілька основних параметрів і показників двигуна внутрішнього згоряння:
- Вірність установки фаз газорозподілу.
Технічні характеристики
- Манометр з двома шкалами 0-1000 фунтів, 0-70 бар із системою швидкого з'єднання.
- Форсунки, комплект ущільнень і шайб, перехідник 90 градусів і затискна пластина.
- Перехідники свічок розжарювання M10, M12, M14, а також перехідник дизельної форсунки M20 .