ПН-ПТ з 09:00 до 18:00
СБ з 10:00 до 16:00
НД - вихідний
Немає товарів
Знімач паливного насоса високого тиску на двигунах Mercedes OM654 і OM256
У дизельних двигунах Mercedes-Benz W654 об'ємом 1,6 і 2,0 л, 3.0л використовується дизельний паливний насос високого тиску з приводом від ланцюга ГРМ. Ланцюг ГРМ встановлений позаду двигуна, тому будь-яка робота, пов'язана з його зняттям, потребуватиме зняття двигуна, якщо тільки зірочку насоса не можна утримати на місці, поки насос витягнуто. Цей знімач дає змогу механіку надійно зафіксувати зірочку насоса під час зняття та встановлення паливного насоса високого тиску.
Є аналогом оригінального знімача Mercedes 654589001400 (654 589 0014 00)
OM654 - дизельні 4-х циліндрові мотори об'ємом 1,6 л і 2,0 л, 3,0 л встановлювалися на Мерседеси з 2016 р.в.
Для виконання роботи дотримуйтесь інструкцій заводу-виробника автомобіля.
Ось ілюстративна інструкція з виконання роботи:
Зніміть магістраль наддуву повітря та блок вентилятора.
Кришка зірочки розташована з боку коробки передач під блоком керування розжарюванням і для її зняття має бути видалена.
OM654 Встановіть двигун на 70 градусів від TDC у напрямку обертання (ведуче колесо на 8-квадратну мітку приблизно в положенні "2 години") | OM256 Встановіть двигун на 120 градусів від TDC у напрямку обертання.
Зніміть насос високого тиску. (Відкручуйте гвинти по черзі на один оберт кожен, інакше насос високого тиску буде пошкоджено).
Розбирання:
Для того щоб заблокувати колінчастий вал під час цієї процедури, необхідно спочатку демонтувати гаситель коливань за допомогою контртримача ( W654589004000).
Тепер установіть фіксатор колінчастого вала ( 654589002100). (На фіксуючому інструменті допускається поворот у відповідне положення).
Процедура зняття:
Відкрутіть гвинт зірочки насоса ГП, прикладіть інструмент для зняття до корпусу керування і затягніть притискний елемент, поки що від руки.
Тепер послабте кріпильні болти насоса високого тиску в послідовності (верхній-середній-нижній).
Закручуйте натискний болт доти, доки насос високого тиску не буде розгерметизовано.
Стопорний інструмент залишається закріпленим до моменту складання.
Збірка:
Зніміть натискний елемент, встановіть корпус насоса ГП і затягніть болти (схема затягування двигуна 256.9 знизу-середини-зверху покроково). (2 Нм, 8 Нм, 60 градусів).
Вийміть інструмент для демонтажу, затягніть болт зірочки з моментом 60 Нм і вбийте стопорну кришку.
Зніміть фіксувальний замок.
Встановіть двигун OM654 на позначку 70 градусів від TDC у напрямку обертання. (Відмітка ведучого колеса на 8-гранній мітці приблизно в положенні "2 години") / Встановіть двигун OM256 у напрямку обертання на мітку 120 градусів від TDC.
Тепер можна встановити на місце насос високого тиску. (Момент затяжки 256,9 Нм).
Перед запуском двигуна увімкніть запалювання не менше ніж на 5 секунд для заповнення насоса високого тиску.